dinsdag 13 november 2012

Workshop Make-up 1 December 2012


Met de feestdagen in het verschiet organiseer ik op zaterdag, 1 december, een workshop bij mij thuis.
Tijdens de workshop zal ik jullie verschillende voorbeelden geven met wat er op de moment in de mode is in make-up-land. 




In gezamelijk overleg kunnen we tot een kleurenpalet overgaan dat het beste bij jou, en je feestelijk kledij, past.







Dit voor zowel jong als oud.

Wil je erop je best uitzien op Kerstavond?

Wil je schitteren op Oudejaarsavond?


Tijdens een hapje en een dranje, stel ik voor jou persoonlijk de perfecte combinatie samen.

De workshop start om 14u en eindigd rond 16u30 en gaat door bij mij thuis. De prijs voor deze workshop bedraagt 25 euro.

De workshop gaat door als er een groep is van min.4 en max. 10 personen.

"La Maison Pure"
Hovenierstraat 9A
1880 Kapelle-op-den-Bos


Je kan je inschrijven op deze workshop door hieronder een berichtje na te laten met eventueel je telefoonnummer en e-mailadres. 

Je kan ook telefonisch inschrijven via volgende nummers : 

GSM: 0478/30.70.76
Thuis: 015/63.87.80

Inschrijven kan ook gebeuren via de evenement pagina op facebookpagina van "La Maison Pure". Deze vind je -->HIER<--

Ik neem dan contact met je op om de inschrijving verder te bespreken en de betaling af te ronden. De overschrijving op mijn rekening dient dan als definitieve bevestiging van inschrijving.

Voor de aanwezigen zal er een kleine attentie zijn bij het eindigen van de workshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten